Humbook news!

Možno ste si všimli, že nie vždy je naša aktivita úžasná - a hoci sa niekedy snažíme, vzhľadom na blížiace sa maturity a mnoho ďalších aktivít, niekedy sme radi, že sme radi. Ale dnes sa Vám to pokúsim vynahradiť a tentokrát som si pre Vás pripravila článok o Humbooku, kedy mám hneď viacero informácii ! :) 


Najnovšia najväčšia novinka je, že Humbook bude aj na Světe kníh už v máji v Prahe! Takže ak sa neviete dočkať Humbooku tak ako ja, môžete zavítať už na Svět kníh a správne sa nachutiť aj na samotný Humbook, ktorý bude v októbri. 
Plánujete prísť aj na Svět kníh? Ja popravde sama ešte neviem, pravdepodobne to bude veľmi spontánne rozhodnutie pár dní pred sobotou 12teho, keďže netuším ako na tom budem s učením - ale budem sa snažiť ísť, keďže sa na Humbook neskutočne teším. 


A čo Vás čaká vrámci Světu kníh? Program je viac než bohatý a zaujímavý! 

10:30-11:30: Křížem krážem komiksem
Niečo o komiksoch - ako vznikajú (najskôr sa nakreslia, alebo je najskôr text?) A mnoho viac, beseda s autormi komiksu Martinom Šinkovským a Petrom Novákom.

11:45-12:45: LGBT literatura

Čoraz viac diskutovaná téma LGBT literatúry. Po akých knihách siahnuť, ak chcete čítať niečo z LGB
T literatúri a mnoho iného aj spolu s českými autormi. 

13:00-14:30: Knižní bloggeři vs. redaktoři
Ako vydavateľstvá vyberajú obálky? Ako vzniká názov? Ako vyberajú smaotné knihy ktoré budú preložené? Diskusia troch redaktorov spolu s troma knižnými bloggerkami! :) 
Toto by bolo pre mňa must-seen keby sa mi podarilo prísť. 

14:45-15:45: Jak mi vydali knížku
Snívate o tom, že sa stanete spisovateľmi? Ako na to? Čo všetko vás čaká na tejto ceste? Beseda s viacerými úspešnými autormi ako je Mirka Varáčková, Alžbeta Bílková, Anna Musilová atď.

16:00-17:30 Kovy o všem
Učaroval vám YouTube svet? Tak to by ste rozhodne nemali premeškať besedu s jedným z najobľúbenejších českých youtuberov - Kovym. 

Aby som to zhrnula, Humbook si nachystal veľmi zaujímavý program na Svět kníh - a pre mňa je to akýmsi prísľubom, že nás mnoho dobrého čaká aj na samotnom festivale Humbook! :) 


Čo okrem Humbook stagu na Světe kníh už vieme? Na čo sa môžeme tešiť vrámci samotného festivalu Humbook? 
Tak - nesmieme zabudnúť na to, že vieme dátum a priestory - a tentokrát budú 3x väčšie ako minulý rok! Vojde sa nás viac a bude to ešte viac super! 
A už máme oznámenú prvú autorku - a Humbook nezačal s nejakým malím menom ale rovno predstavil Saru Raasch! O Sare Raasch sa dozviete niečo v jednom z našich pripravovaných článkov, na ktorom makám spolu s mojoum spolubloggerkou Barčou - a prezradím len jednu vec - Sara je neskutočne milý človek a veľmi sa teší do Prahy! :) 



A aby Vám neunikli žiadne novinky - nezabudnite nás sledovať na Facebooku kde zdieľam všetky novinky v čo najskoršom čase :) 


0 Komentáre