Month Review #10 | September

Niekedy musíte žasnúť nad mojou presnosťou a schopnosťou pridávať články na čas. Ja viem, som v tom strašná. A už ani nesľubujem, že sa polepším - lebo povedzme si pravdu, pravdepodobne sa nepolepším. Ale na druhú stranu - koniec septembra a začiatok októbra bol naozaj hektický. Začala sa škola, skúšanie, na každú stranu nepočúvam nič iné len maturita, maturita, maturita...K tomu všetkému riešim stužkovú a brigádu...je toho dosť. Ale pevne verím, že po stužkovej to už bude lepšie. Ale teraz k tomu, kvôli čomu ste tu:

Knihy, ktoré som prečítala:

  1.  A Darker Shade of Magic [AJ] 
  2. Gemina [AJ]
  3. Sedem minút po polnoci [SJ] 
  4. Drumline [AJ] 
  5. Chuť lásky [SJ]
  6. Flow [AJ]
  7. Grip [AJ] 

No, a to som prečítala asi v prvej polovici septembra, potom to išlo dole vodou. 

V.E.Schwab ~ A Darker Shade of Magic 
O tejto knihe asi každý básni. A hlavne potom, čo vyšlo české vydanie a strhla sa tá vlna nadšených ohlasov. A ja som potom už nevedela dlhšie odolať a vedela som, že si knihu musím kúpiť. A tak som aj spravila a s nadšením som sa do nej pustila. A bola som nadšená, naozaj. Cestovanie medzi Londýnmi je skvelý nápad a príbeh ma naozaj bavil. Už mám doma aj pokračovanie a určite sa doňho niekedy pustím, lebo som zvedavá, čo si autorka na nás ešte vymyslela. 




Kaufman, Kristoff ~ Gemina 
Už strašne dlho som sa odhodlávala na prečítanie Geminy v angličtine. Totižto, Illuminae som čítala v češtine a tak som sa bála, že či to zvládnem v angličtine - vzhľadom na ten slang a všetko. A druhým dôvodom bolo, že som vedela aká je to bichla a bála som sa, že ak si ju objednám v angličtine, ten paperback bude nekvalitný a veľmi rýchlo sa mi zničí. Našťastie, obe obavy sa mi nepotvrdili a ja už teraz viem, že nevydržím a Obsidio si objednám hneď ako to bude možné. 



Patrick Ness ~ Sedem minút po polnoci 
Toto bol re-reading. A popravde, páčila sa mi kniha teraz ešte oveľa viac. Totižto, ten príbeh je naozaj výnimočný a strašne veľa dokáže človeka naučiť. A mne, pri každom čítaní, dáva niečo nové, niečo si tam zakaždým nájdem, niečo sa naučím. A môžem čítať hocikoľko kníh, stále keď si na tento príbeh spomeniem, stále si ho viem vybaviť do najmenších detailov.




Stacy Kestwick~ Drumline 
Toto bola taká náhodná voľba. Videla som jeden obrázok na instagrame, celkom sa mi zapáčil a zisťovala som viac o knihe - kniha ma zaujala, ja som ju hneď začala čítať a raz-dva som ju prečítala. Totižto, išiel z nej taký akýsi pocit ako pri čítaní The Deal, ktorý som odvtedy našla iba vo veľmi málo knihách. Ako, nebolo to tak dobré ako The Deal séria, ale stále sa mi to strašne páčilo.



Poppy J Anderson ~ Chuť lásky 
Recenzia
Ako som povedala v recenzii, túto knihu som začala čítať kvôli obálke. A celkovo som ostala veľmi príjemne prekvapená - príbeh sa mi páčil, autorkyn štýl mi sadol a po dočítaní som zostala veľmi spokojná - a neoľutovala som čas, ktorý som strávila pri tejto knihe.


Kennedy Ryan ~ Flow, Grip 
Takisto, ako som sa dostala k Drumline, dostala som sa aj k týmto knihám. Flow je akási 100stranová novela, ktorá sa odohráva pred Grip-om. A ak chcete čítať Grip-a, určite si najskôr prečítajte Flow, totižto, ten príbeh na seba veeeľmi nadväzuje. A o to viac si užijete Grip-a, keď budete mať akýsi celý obraz o Gripovi a Bristol.
Táto séria má ešte jednu knihu, Still, ktorá je pokračovaním Gripa. Zatiaľ som niekde v polovici a nepríde mi to žiadne umelé naťahovanie príbehu, iba postavy naďalej bojujú proti názorom iných ľudí, ktorí nechcú aby boli spolu...Atď...Proste, prečítajte si to, neobanujete.



Čo iné dodať. V septembri som si na jedno posedenie pozrela seriál Atypical. Je to príbeh chlapca, autistu, ako sa snaží si nájsť babu. Takisto sa tam rieši rodina naokolo, a iné veci. Bol to celkom fajn seriál, taký vhodný na zabitie času.
Inak sa teším že mi v októbri začalo Riverdale a Shannara Chronicles, ale o tom už v ďalšom mesačnom zhrnutí. 

2 Komentáre

  1. Přečetla jsi toho vážně hodně a samé zajímavé kousky :) Také často vidím na instagramu nějakou pěknou knihu a pak si ji chci přečíst :) Určitě se chystám na A Darker Shade of Magic . Hezké čtení i v říjnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha, to áno. Ale za október som neprečítala ešte nič :D Katastrofa, a to už je 20teho :D
      Hej, isntagram je v tomto zlý :D alebo dobrý? :D
      ADSOM bolo skvelé :D fakt sa teším keĎ sa pustím do dvojky :)
      Ďakujem, aj tebe

      Odstrániť