Gemma Burgess ~ Baby z Brooklynu: Angie

Názov: Baby z Brooklynu: Angie
Autorka: Gemma Burgess
Séria: Baby z Brooklynu #2
Žáner: New adult
Vydavateľstvo: Slovart
Počet strán: 344
Hodnotenie na GR: 3,95*/ 384 hlasov
Názory iných čitateľov: Madžgy | Naty


Anotácia: Kniha Baby z Brooklynu: Angie je pokračovaním príbehu piatich spolubývajúcich, stojacich na prahu dospelosti v New Yorku.

Navonok neskrotná, no vnútri beznádejne romantická Angie sa zobudí v hotelovej izbe, na stolíku má tritisíc dolárov a z predošlej noci si nepamätá vôbec nič. Život sa jej rozpadáva pred očami. Najlepšie priateľky sa s ňou nerozprávajú, nedarí sa jej nájsť si prácu v módnej branži a navyše sa jej rozvádzajú rodičia. Na bláznivej ceste životom, v ktorom nechýbajú súkromné lietadlá či luxusné žúry na jachtách, no ani špinavé stanice metra a hipsterské bary, šialené búrky, nárazové záplavy či otrasné skúsenosti z práce v obchode, spoznáva Angie samu seba, svoje túžby a spôsob, ako ich naplniť, a ešte aj také niečo, čomu sa hovorí skutočná láska. Jej spolubývajúce na tom nie sú o nič lepšie. Coco sa dopuje liekmi a nenávidí sa, Pia je na pokraji nervového zrútenia a rozchádza sa s jedným chalanom za druhým, Madeleine hľadá samu seba a Julia má veľký problém nájsť kohokoľvek, s kým by mohla chodiť.

Vo vtipnej a inšpiratívnej sérii kníh od Gemmy Burgess sa nájde každá dvadsiatnička a s úľavou si uvedomí, že aj napriek prešľapom bude napokon všetko fajn. Jediné, čo k tomu treba, je trošku šťastia, snahy a, samozrejme, najlepšie kamošky.


"Ľútosť...tá ťa akurát zabije. Zo všetkých negatívnych emócií, sa ti práve ľútosť svojimi pazúrmi najhlbšie do duše."

S Gemmou Burgess som sa stretla už raz, pri jej predošlej knihe o Pie (Recenzia TU). Rozhodne ma ako autorka dokázala zaujať, a jej knihu som si obľúbila. Takže som bola rovnako nadšená, keď som sa konečne dostala aj k pokračovaniu -tentokrát o energetickej Angie. 

"Nič nie je trvalé. Všetko sa mení. Vedomie toho ťa môže buď utešiť alebo deprimovať. Z toho čo sa udialo v minulosti, zostane, skrátka, len spomienka."

K tejto série som sa dostala jednou veľkou náhodou. Ale hneď som si ju obľúbila - Pia bola zaujímavá, netypická hrdinka, ktorá sa hlavne sústreďovala na to, ako žiť-prežiť a vedela, že život nie je jednoduchý. A takisto, všetko nevyriešil náhodný chalan, do ktorého sa zamilovala. V tom momente som vedela, že túto sériu si zamilujem. 
Ani si neviete predstaviť, ako som sa začala tešiť, keď som sa dozvedela, že nasledujúci príbeh bude o Angie - ktorá sa mi od začiatku neskutočne páčila. 
Angie si užíva život, zabáva sa, nič nerieši. Samozrejme, až do jednej noci a vtedy si povie, že stačilo a zmení sa. No, ale nič nie je také jednoduché. Aj jej, ako každému z nás, život stavia do cesty rôzne prekážky, s ktorými sa musí pobiť. A to, ako sa jej to darilo, sa dozviete aj vy, ak si prečítate túto knihu. 

"Nikdy neplač nad niečim, čo nebude plakať nad tebou."



Piin príbeh, keďže bol prvý, mal ubratej trošku akcie a šmrncu, aby sme mohli spoznať aj ostatné baby, o ktorých sa viac dozvieme v ďalších knihách. Angie-n, ktorú už poznáme, mi preto aj prišiel viac energetickejšie, zaujímavejší a hlavne stále sa tam niečo dialo. 
Angie nemala svoj život pevne v rukách, vlastne ani sama nevedela, čo od života očakáva. Bola neskutočne sympatická a hlavne reálna postava. Robila chyby, miestami sa vzdala, ale vždy sa dokázala znova schopiť aj vďaka pomoci jej kamarátov. 
Okrem jej spolubývajúcich - Coco, Julie, Maddeleine (či ako sa to píše :D ) a Pii- sa tu objavoval hlavne Sam. A toho som si zamilovala oveľa viac ako toho, ktorý bol v Piinej knihe (ani na meno si nespomeniem) - ale to bude hlavne kvôli tomu, že Gemma sa jeho postave v tejto knihe viac venovala a mali sme príležitosť ho viac spoznať. 



"Tomu sa nehovorí zlyhanie. Hovorí sa tomu život. Len to nevzdávaj. Zábava je v tom stále sa pokúšať.

Piin príbeh bol dobrý. Ale Angiin bol skvelý. Vtipnejší. Uletenejší. Viac mi sadol - čo sa týka aj postáv hlavných, aj samotnému deju. Rozhodne, ak nad touto sériou váhate, šupnite sa do nej, lebo je absolútne skvelá a teda aj za to riadne stojí. A už sa teším na príbeh Coco. 


Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Slovart. 
Knihu si môžete kúpiť napr. TU TU TU

0 Komentáre