ADD YOURS: Knižná edícia (máj)


                                                                        
Úžasný projekt od MAWOBu :) Viac sa o ňom môžete dozvedieť TU

Autor, pri ktorého cliffhangeroch si idem vytrhať vlasy 

Barbora:Pravdepodobne Cassandra Clare :D, ale myslím že Rick Riordan sa v znamení Atény nedal zahanbiť...Lebo predsa...čo tak doslovný cliff-hanger?
Maggie: Richelle Mead. Prvá jasná voľba. Lebo to, čo spravila na konci trojky VA - to som predýchavala ešte ďalší deň. No a ešte samozrejme Michelle Hodkin od ktorej som čítala zatiaľ iba Čo sa stalo Mare Dyerovej ale aj tak bol ten koniec strašný. A to dvojka skončila ževraj ešte horšie. 
Viktória:Michel Hodkin!!! Mara Dyerova je jedna z mojich najoblúbenejších sérií, a keď som dočítala 1. bola som úplne šokovaná.. No keď som sa dostala k dvojke a dočítala ju.. Proste nemám slov! 



Autor, ktorý by mohol vydávať knihy ČASTEJŠIE

Barbora:Tu nemám o čom rozmýšľať,Kristin Cashore!!!To čakanie je hrozné,síce knihy potom zato stoja ale ja nepatrím medzi tých veľmi trpezlivých ľudí.+Teraz mi napadla Michelle Hodkin 
Maggie: Suzanne Collins! Jednoznačne! Proste, ja sa neviem dočkať na jej ostatné knihy! Takisto ako aj Veronica Roth...A aj Michelle Hodkin. 
Viktória:Deborah Harknessova..  Jej knihy sú úžasné!! Všetky opisy, detaily, postavy, prostredie, zápletka.. Proste úžasná spisovatelka!


Kniha, ktorú každý vychvaľuje a ja vôbec nechápem prečo

Barbora:Na vine sú hviezdy.Nie žeby som nechápala prečo,lebo autor ma neuveriteľný štýl písania,ale kniha ako celok ma neohromila.
Maggie: Som roztrieštená! Mňa to proste nebavilo, ten spôsob, ako je to napísané mi nesadol, a celé je to také divné...Dostala som sa niekde po 60stranu a zabila som to... 
Viktória:Myslím že séria kníh Výnimočná, Ohnivá a Iskrivá.. Prečítala som ich, a nemôžem povedať že boli nejak otrasne nudné a hrozné, ale nezaujali ma tak ako ostatných..

Kniha, ktorá je v mojej knižnici najcennejším úlovkom

Barbora:Mechanická princezná.Či už obsahom,alebo tou úžasnou obálkou.Vážne,je to jedna z najlepších kníh s nádhernou obálkou.
Maggie: Pre mňa je to určite že mám celú sériu Divergencie. Proste, to si v mojej knižnici cením asi najviac a nedám na ňu dopustiť. 
Viktória:John Green Na vine sú hviezdy!! Jednoznačne je to táto kniha pretože ju zbožňujem! No a možno ešte knihy od Dana Browna.. :)

 
Postava, ktorá by si zaslúžila vlastnú knihu

Barbora:Kedže teraz pomaly začína taký malý BUM okolo Pádu,napadol mi Cam.Po tom ako autorka zakončila posledný diel je pomalý nemožné aby nebola kniha o ňom,pretože nechala preňho peknú cestu.Ale čakám,čakám a zatiaľ bohužiaľ nič.
Maggie: Uriah z Divergencie! Ja som ho milovala a prostee, bolo ho tam málo! Takže jednoznačne, o ňom knihu!! 
Viktória:.Myslím že by to mal byť Ronald Weesley!  Knihu o ňom by som si prečítala aj po..francúzky! (A to poznám len slovo Merci.:D)

Postava, ktorú z celej duše nenávidím

Barbora: Héra. Bohyňa.Bohyňa rodiny. Najväčšia sviňa :D Myslí len na svoju rodinu.Všetci ostatní vkľude pomrite lebo ona sa nudí!Žiaden Kronos,Medúza či Gaia. Héra je najhoršia!
Maggie: Mne najviac na nervy lezie Anna z Polibek pro Annu. Už to pomaly hrozne pomaly dočítavám, a ja ju proste nemôžem vystáť. Mne proste tá baba nesedí! :D 
Viktória:Moriarty! Z celej duše! :D
         

Hrdina, ktorý si môže dovoliť nevyzerať perfektne                                    

Barbora:Will Herondale. Myslím že tu stačí jeho výrok-"Bola by z teba hrozne škaredá ženská."
"To nie je pravda. Bol by som očarujúci."
Maggie: No ja by som asi všetko odpustila Noahovi Shawovi z Mary Dyer. Proste, nech si robí čo chce, nech sa správa miestami ako debil, aj tak by som mu  všetko odpustila. 
Viktória:Augustus Waters. Nemá nohu, a je dokonalý! Mohol by byť kľudne vo vreci, ale stále by to bol Augustus. 

Hrdinka, ktorú obdivujem 

Barbora:Bitterblu z Iskrivej.Síce je kráľovná,ale nechce stále sedieť na hrade a tak začne v noci utekať z hradu.Potom sa celú noc túla sama v meste aby spoznala svoj ľud a pomohla im z utrpenia ktoré donedávna zažívali.Je svojhlavá,odvážna,múdra.... No neobdivujte ju.
Maggie: Tris Prior. Ja viem, ja viem, je to také otrepané ale ja si neviem pomôcť. Proste, ona tým, ako vždy myslela na druhých nie že by si to zaslúžili si ma úplne získala. 
Viktória:Tessa Grayova.. Jej život je jedno veľké tajomstvo! A samozrejme je tam ešte William.. Za to ju obdivujem.. Ja by som ho zabila už pri druhom stretnutí! Samozrejme pre jeho dokonalosť!:D
   



A Few of My Favorite Things

Najlepší nie hlavný knižný pár



Barbora:Mne sa strašne páčili Charlotte a Henry s Pekelných strojov :D oni boli úplne podarený dokonca manželský pár 
Maggie: Jeejdaa. Zas  budem spomínať už spomínanú knihu  a to - sériu Hry o život. Keďže Annie a Finick boli perfektní. A súhlasím aj s babami, proste tých párov je strašne veľa. 
Viktória:Myslím že z knihy Krásna katastrofa, pár America a Shepley.. Ich vzťah je zaujímavý.. :)



HOT TOPIC: Videorecenzia alebo klasická recenzia? Ktorú z nich si prečítam/pozriem radšej?

Barbora:Určite klasická.Občas si síce rada pozriem aj Videorecenziu,ale predsa len....+Neviem či by som zvládla ju nahrať takže ľudí čo ich robia obdivujem .
Maggie: Klasická recenzia, 100%. Videorecenzie nepozerám skoro vôbec - lebo väčšinou mám na čítanie recenzii čas cez školu, a tam si teda nemôžem pustiť. A aj tak viac preferujem čítanie - čiže určite aj klasické recenzie. No a keď už najčastejšie pozerám videorecenzie od Inferno na polici - tá jediná ma dokáže pri svojich recenziach rozosmiať. 
Viktória:Samozrejme klasická recenzia! Popravde videorecenziu som ešte nevidela, a ani som ich nevyhľadávala. Ale myslím že klasická je..klasická! :D

Otázka na telo: Ja a spoilery - Používam ich v svojich recenziách? Čítam ich niekedy alebo sa im vyhýbam ako čert krížu?

Barbora:Snažím sa ich nepoužívať a už aj keď tak to zakryjem tak že to človek čo to nečítal nepochopí.A k ich čítaniu...vyhýbam ako čert krížu!Ale predsa len občas sa tomu vyhnúť nedá,či už nechcene alebo narokom. Škoda že ľudia si občas neuvedomujú že čítanie knihy si chce užiť aj niekto iný ako oni.
Maggie: Spoilery? Snažím sa ich nepoužívať, no niekedy to nejde - a keď už musím, tak sa snažím, nech je to nejaká vedľajšia drobnosť, čo nie je až tak podstatná, aby som neprezradila celý dej. A čítam ich, niekedy. Proste, keď ma kniha nebaví, a viem, že ju URČITE nedokončím - alebo sériu- tak si proste nejaké tie recenzie nájdem a je. Potom mám dobrý pocit že viem ako to skončilo, a viac o to nezavadím. Ale ku knihám ktoré ma bavia, ich vôbec nečítam - to by som neprežila, ak by mi to niekto -alebo niečo- skazilo, že čo sa tam bude diať.  
Viktória: Radšej sa nechávam prekvapiť z kníh!:D Nie že by som sa nezaujímala ale snažím sa im vyhýbať!         

12 Komentáre

  1. Baby, pekný článok :) Raz súhlasím s jednou, raz druhou a potom s treťou, takže s každou z vás mám niečo spoločné :) BTW, momentálne píšem vlastný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ono tam vlastne nemal byť Moriarty ale Mortmain z Pekelných strojov.. :D Menšia chyba.. :)

      Odstrániť
  3. Baby... strašná sranda čítať naraz tri odlišné názory na jednu vec :D
    Inak priznám sa, že pri tom knižnom páre som sa rozhodovala medzi Annie/Finnickom a Americou a Shepleym a schválne som čakala, kto dá tých druhých dvoch. Som rada, že si na nich predsa len ešte niekto spomenul! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No a to si vezmi že máme podobný vkus na knihy ale nakoniec sú odpovede úplne rozličné...Mimochodom,aj ja som nad nimi rozmýšľala.

      Odstrániť
  4. Jedna Na vine sú hviezdy zbožňuje, iná nechápe ako sa niekomu môže páčiť. Je mega super čítať naraz takto odlišné názory. :) Manželský pár Charlotte a Henryho som spomenula aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inak niekedy aj aj premyslam, ze co je take super na Navine su hviezdy. A Shepley a America su naj par! Mne sa miestami pacili viac než Travis a abby. A toto je prva stranka myslim, kde niekto nespomenul Aleca a Magnusa haha. Hm a jak tak čítam ako každý ospevuje totu Maru deyer ci co to (sorry fakt som o tom este pred tyzdnom nepocula :DDD) tak si to precitam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne sa TFIOS páčilo, ale tak, 100 ľudí, 100 chutí :D
      Shepley a America sú úžasní :D (ja som si nikdy nevedela zapamätať jeho meno :D )
      Ja som TMI čítala iba Mesto Kostí takže...:D
      Mara Dyer je úžasná! Určite si to prečítaj ;)

      Odstrániť
  6. Pěkný článek! S Camem naprosto souhlasím. Bylo by super kdyby autorka vydala knihu o něm :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme! :) A k Camovi...o tom sa ja hovorilo že preto to tak zakončila,ale teraz píše tú novú sériu tak neviem,neviem...

      Odstrániť