ADD YOURS ~ Knižná edícia (Apríl)

Úžasný projekt od MAWOBu :) Viac sa o ňom môžete dozvedieť TU 
(Modrá sa nám páčila viac :D ) 

Autor, od ktorého by som si prečítala aj telefónny zoznam.

Maggie: Veronica Roth! Inak neviem, Divergenciu totálne zbožňujem, a čítala som všetky jej bonusy k celej sérii, a myslím, že je úžasná spisovateľka a fakt by som si od nej prečítala asi aj ten telefónny zoznam, a som zvedavá, s akou knihou príde teraz, keď Divergencia skončila.

Inak ma vážne nikto nenapadá...

Barbora:  Noo..Rick Riordan!Dosť som rozmýšľala aj nad Cassandrou ale našla som pre ňu inú kategóriu.Stavím sa že jeho telefónny zoznam by bol vtipnejší ako väčšina kníh ktoré som čítala :), určite by ten zoznam mal veľa pohľadov ale keď napísal knihu z siedmych nebude to pre neho ťažké.Pravdepodobne by som si zamilovala aj tú hlavnú postavu čo sa mne často nestáva,a jediný napísal sériu v ktorej mám tri najobľúbenejšie postavy(mužské) a okrem toho ešte pár ženských.

Viktória: Jednoznačne Dan Brown ! Verím, že aj tam by dokázal ukryť nejaké tajomstvá, ktoré by som po nájdení a vytočení čísla objavila! :D Jednoducho viem, že ten zoznam by bol napísaný dokonalo! 


Autor, ktorého tak neznášam, až ho milujem.

Maggie: Určite  Suzanne Collins. Hej, Hry o život sú úžasné, ale zabiť mi najobľúbenejšiu postavu? To ma tam tak naštvalo, že proste, som ju v tom momente znenávidela, aj keď celé Hry o život zbožňujem. 

Barbora:CASSANDRA CLARE! Po 1.The Infernal Devices-Ako vážne ???Toto čo spravila s životmi hlavných 3 hrdinov je neuveriteľné!Byť na ich mieste tak...2.Epilóg-Predstavte si že kniha skončí podľa vašich predstáv,ste úplne spokojná s knihou a zrazu otočíte stranu na epilóg a tam...Nechcem spoilerovať ale revala som jak malé decko,medzitým som sa smiala a snažila sa nedočítať tu sériu lebo som stále dúfala že bude nekonečná. 3.Cassie tvrdí že v poslednom diely série Nástroje smrteľníkov zomrie 6 postáv,čo sa v knihách stáva,ale 6 dobrých hlavných postáv!+Rick Riordan lebo jeho cliffhengeri ma zabíjajú doteraz.

Viktória: Myslím, že John Green alebo Veronica Roth, ťažko povedať. John Green je dokonalý, no so slovami dokáže robiť zázraky! Knihy sú určite dokonalé! (nečítala som všetky), a aj keď bolo asi jasné, ako to skončí (narážam na Na vine sú hviezdy), on to urobil! A taktiež aj Veronica. Úžasná kniha, romantický pár, šťastný koniec...tak prečo ho nedobabrať? 


Kniha, kvôli ktorej som jednu noc vôbec  nespala.

Maggie: Beznádejná od Colleen Hoover. Proste, toto...ten príbeh ma dokázal tak do seba vtiahnuť, ako už dlho nič pred ňou. Mechanická princezná od Cassandra Clare. Finále sériie. Cassandra  to proste úžasne napísala a po nudnej dvojke, som sa konečne dočkala knihy plnej akcie, kde proste sa nedal nájsť žiadny 'pokojný' moment kde by som to dokázala prestať čítať a ísť spať.  Where she went od Gayle Forman. Pred pár dňami som čítala Ak zostanem a keď sa mi konečne naskytla možnosť čítať pokračovanie, tak som neodolala a musela to čítať.  Mám pokračovať?

Barbora:Mechanická princezná.Proste...čím viac sa snažíš čítať pomaly tým ťa kniha viac vtiahne do deja a tým viac bude neodolateľnejšia.A po epilógu som proste zaspať nemohla.Ďalej to bude Znamenie Atény od Ricka Riordana toto bol vážne doslovný cliffhanger!!Potom asi ešte Mesto kostí a prečo to všetci vieme :) +Rezistencia

 Viktória: Da Vinciho kód.. určite.. Tak úžasne napísanú knihu som nevidela! (Fajn možno videla, ale . :D )Divergencia je moja láska čiže nedalo sa prestať, a asi ešte Čo sa stalo Mare Dyerovej a Kto je Mara Dyerová.. Tie knihy proste žeriem! :) 


Kniha na ktorú sa odhodlávam už roky. 

Maggie: Celá séria Harryho Pottera. Áno, ja viem, môžem sa hanbiť, že som to ešte nečítala.

 Barbora: Absolútny súhlas s Meggie :) +Pán prsteňov

Viktória:Pán prsteňov! 


Postava, ktorá mi zlomila srdce. 

Maggie: Jem z Pekelných strojov. To bolo proste....mne ho bolo ľúto, už snáď od začiatku sérii. A samozrejme. Sky (Beznádejná)! To čo sa jej stalo, to proste bolo niečo hrozné. 

Barbora: Tris.A prečo ? To všetci asi vieme.Vážne je to jedna z najviac obetavých postáv.

Viktória: Mne asi Mara Dyerová.. Všetci z nej robia blázna, aj keď nevedia pravdu.. 


Hrdina, ktorý ma zruinoval pre všetkých ostatných. 

Maggie: Toto sa strašne ťažko vyberá, lebo hej, niekoho mám rada, ale potom príde niekto ešte pre mňa výnimočnejší, a už je to v prdeli. Ale tak, momentálne? Asi Tobias z Divergencii. Proste som si nikoho neobľúbila akosi, až tak ako Tobiasa. Proste, milujem ho od prvej časti, a v ďalších sa mi to iba viac a viac potvrdilo. Takže hej, asi on. Ale hovorím, nie je to vôbec trvalé. 

Barbora: Percy Jackson.Či už to je tým že je to prvý hlavný hrdina ktorého som si obľúbia,jeho povahou,hláškami na ktorých sa proste nemôžete nezasmiať,odvahou,občasnou namyslenosťou ,drzosťou ,rebelnosťou :) ďalej tým ako sa vždy dokáže v situácii keď stojí oproti niekomu oveľa silnejšiemu ako on vždy protivníka popliesť(ukecať)  a potom vyhrať.Ale hlavne jeho najväčšou prednosťou(občas slabosťou) že obetuje všetko za ľudí ktorých miluje,a aj keď nie aj tak pomôže.Nikdy nebudem mať nikoho tak rada ako jeho!(jedniná menšia konkurencia mu je Will)

Viktória: Harry Potter! Jednoznačne to je on! Ja ho jednoducho milujem! Behom sekundy sa mu život zmení, a je ČARODEJNÍK! No nemilujte ho! :D


Hrdinka, ktorá ma sklamala. 

Maggie: Amy z Naprieč vesmírom. Mne prišla celú dobu nejaká divná a najradšej by som ju riadne prefackala. Tu tam stále niečo oplakáva, furt sa sťažuje, nie aby niekedy trochu nemyslela na seba, a trochu sa starala o ostatných, ona si bude stále oplakávať rodičov. Ku koncu to bolo o niečo lepšie, ale nič moc stále. 

Barbora: Mara Dyerová.V Kto je Mara Dyerová mi šla riadne na nervy.

Viktória: Zrejme Tris.. Všetci vieme prečo...


Knižný pár, ktorý nie je pár ale mal by byť, pretože by mi to urobilo hroznú radosť! 

Maggie: Počas celého čítania sérii Divergencia som si priala Uriaha a Christinu. Proste, tí dvaja by boli spolu perfektní! A to som si myslela, že v Experimente budú moje prosby vyslišané...no dobre viete ako to skončilo  

 Barbora: Nemôžem si pomôcť ale aj keď Peetu mám rada asi Katniss a Finnick.No priznajte sa...pri scéne s kockou cukru ste o tom určite rozmýšľali.

Viktória: Hermiona a Harry.. Rona a Ginny mám strašne rada, ale no.. :D  Harry a Hermiona boli moja nádej! 


Za filmové spracovanie ktorej knihy by som dala svoju pravú obličku? 

Maggie: Knihu síce ešte nemám dočítanú, ale vyzerá to byť absolútne úžasné, a dala by som choda aj tú obličku len aby som uvidela Maru Dyerovú  v kine! Proste, mám pocit, že to bude úžasná kniha, a no, k tomu ak by vybrali správnych hercov, dobrého réžiséra a tak ďalej, tak by to bolo perfektné 

 Barbora:Zase som nerozhodná čo môže byť pri dvoch obličkách smrteľné :D ale čo už...Nehnevejte sa na mňa ale zas sa opakujem ...Série Heroes of olympus(Bohovia Olympu) a The Infernal Devices(Pekelné stroje).Ale zas na druhej strane...Vážne to chcem???Neviem čo by som robila keby to skončilo ako s napr. Hostiteľom.

 Viktória: Príbeh čarodejnice! Tá kniha ma úplne dostala!! :)


Otázka na telo: Môj najväčší knižný prehrešok.

Maggie: Okrem nečítania Harryho Pottera? Tak, keď ma kniha nebaví, proste si prečítam posledné dve strany, a keď aj tak nebudem mať extrémnu potrebu zistiť ako to, že to tak skončilo, proste knihu odložím a už ju určite čítať nebudem. 

 Barbora: Nečítala som Harryho Pottera ...teda čítala ale...1.Keď som sa odhodlala prečítať jednotku tak ma nudila a skončila som na 120 strane.2.Filmy som taktiež nevidela.Pripomínam že to bolo nedávno a asi som na ňho už stará...A ešte jeden :/ Hunger games som videla najprv prvý film až potom som prečítala Skúšku ohňom a Drozdajku.(to isté s Percym)

Viktória:To že som ešte stále neprečítala knihu Kam zmizla Alijaška!

0 Komentáre